10/03/2010

Nail art haul


Today I went to our drugstore to buy some essentials and saw that the Essence nail art collection is already out! I had to get something!



I've gotten some masks, a tonic, all of the nail art twins, nail art glitter (purple hearts and silver stars), a nail art silver nail polish, nail art pencil (or what is it) and a nail piercer set (not really like pierced nails, but maybe I'll give it away as a part of a giveaway).


I'll present you the Twins (named after famous couples):

Bonnie & Clyde


Romeo & Juliet



Mr. Big & Carrie


Thelma & Louise


Just love the names! :) So far I haven't tried them yet but in a couple of hours I will :)



The glitter & nail art pen



EDIT: I got half of another couple! The couple is named Joe and Victory. I got Victory. And 2 stampy designs. I really have no idea how many are out there (I've seen 5 different designs so far)




Have fun!

XOXO Parisky


15 comments:

Anja said...

omg, koncno! ze 2 tedna hodim gledat :S ma si v lj kupla, ne? kako so ti vsec dvojcki? si ze probala kaksnega? (razmisljam o modri pa viola varjanti)

Unknown said...

Anja: jst pa sm cisto slucajno trefnila v lj centru :) sem poskusla in imam trenutno gor plavo srebrno kombinacijo. Drugce pa mi je ful vsec tudi vijola. Lahko ti posljem mms (ce imas se isto tel) pa bos vidla.

Anja said...

ma se ne mudi, bom pocakala da kaj postas tle :) itak bom sla jutri pogledat, ce so dali vn tudi tle (ja, sm ze sprasevala in so rekle da ne morejo, ker nimajo kam dat!! :S)
glede st...ja, mam drugo xD (sm se uprla mobitelu) ti posljem mail, za vsak slucaj, ce me bos kdaj rabla :)

Anonymous said...

Pri nas pa danes še niso imeli. -.-
- Aja, a tebe te peel off maske ne pečejo? Jaz jih ne morem videt, kaj šele vohat. :S

Unknown said...

Joooj..... sem bila danes v mullerju... pa se nimajo:S

Unknown said...

Nuša Ann: :/ Večinoma me ne pečejo, čeprav sem včeraj probala (običajno) ta vijola masko z oljem čajevca primerno za vse tipe kože in bla bla bla pa me je peklo!!! Tako, da ne vem kaj si mislit. Mogoče bom ostala na home made maskah.

Thumby11: Joooj, očitno imajo samo v Mullerju v Ljubljani (sem bila v centru)

Anonymous said...

Vem da je Tanja na PL-ju rekla da vse (ali vsaj večona) vsebujejo alkohol na drugem ali tretjem mestu, tako da grem od takrat vedno mimo njih. Sem pa imela eno pomarančno ki je dišala mmmmmm. <3 Samo je pekla -.-"

Unknown said...

Nuša Ann: ojoj, a res? Hm, bom drugič ostala kar pri home made maskah (super je tista z aspirinom in aloe vero ali medom)

Anonymous said...

Ja jaz ves čas prakticiram home made. :D Razen včasih totes meer of balee, ker mi je hudo, ko se spremeni v prah. XD Drugače pa aspirin for life. :D

Unknown said...

Nuša Ann: Itak, home made je najboljše, tako vsaj veš (bolj ali manj) kaj si dal na kožo) :) Totes meer? Kaj pa je to (zdaj hočem probat) :)

Anonymous said...

Mislim, da se tako napiše. Tako je pakirana kot na tvoji sliki 4. od leve proti desni. Naj bi bilo blato iz nevem kakšnega morja. :D Tak specifičem močan vonj ima, da nevem ali mi smrdi ali čudno diši. Ko jo naneseš je olivno zelena, potem se pa posuši v skoraj belo in se pri odstranjevanju zdrobi v prah. Na koncu zgleda, ko da imam presvetel puder. :) Potem še sperem in je meeeehko. :)

Unknown said...

Nuša Ann: aha... joj te gline imajo vse nek tak specifičen vonj :P meni to kr smrdi (no, vsaj neka maska za hmm problematične dele - noge ...). Drugače pa hvala, bom šla v nabavo :)

Unknown said...

great haul!!

Unknown said...

Kelligonzo: Thanks! :)

Valerie said...

woa so cool! have to check my shop too see if they have any of these!