04/03/2011

Photography: Modelling

Hello :)
I modelled (huh, kind of) for a friend two weekends ago and now I finally got all the photos.

Photos & Edit: Martina Kofol
MUA: Marjeta Gojič




The ones I've edited.

Duckface (a little bit of seriousness on the set)



Two variations of the same picture






This one was actually a crazy outfit. I had all kinds of stuff. Luckily the b&w version doesn't show it :P


Yup, I could never be a model, because I suck at it. I prefer being on the other side of the camera.


XOXO Parisky

10 comments:

CherryColors said...

HAhahaah... :D Zadnji komentar pod fotko pa zmaga!:D

Unknown said...

Hahaha, če pa je res :P

Flaf said...

Woohoo, nice photos! I actually prefer those that aren't black and white... Your orange hair kicks ass!

Andreja (melanie_mel) said...

Uf, meni so pa fotografije zelo všeč, prav nič se mi ne zdi, da ne bi mogla biti fotomodel.

Mislim, da si tako pred kot za "kamero" svetovna.

nail crazy said...

meni se najviše sviđa duckface :-D
šteta mi je jedino ovu fenomenalnu boju kose sakrivati na crno-bijelim fotografijama :-D

Pink_Diamond said...

zadnja mi je prekrasna:)...

SanjaFashatude said...

Wiii ke lepa verižica s fotoaparatom :PPP

You don't suck at it... sej veš, da obvladap! Vse slike so lepe! 3 mi je še posebej všeč :)

Anonymous said...

Gosh I love your hair! You would look great with any hairstyle.

Unknown said...

Thank you Flaf :))

Thank you Lillian :)

Joj hvala Andreja :P Mi bo še nerodno :P :)) drugače se pa definitivno boljše počutim za kamero kot pred :P

nail crazy: hahahaha, hvala :D

Hvala Pink Diamond :)

Sanja: ja wiii :D Hvala :P eh, o obvladanju pa kdaj drugič :P ok razen poze na levo in nasmeh :D

Joan: Thank you! :)

Unknown said...

Love it ! You're gorgeous !